miercuri, 12 februarie 2014

Incep cu Martisorul




Dragii mei,

Acum se apropie martisorul, si am avut ambitia sa fac martisoare anul acesta, si bijuuri care sa aduca primavara.

Asa ca am achizitionat Fimo si Cernit pentru a incepe sa imi modelez ideile.

Am facut o lista cu ce culori imi trebuiesc, si am comandat.
Mi-am strans unelte de mestesugarit, forme, betisoare, ace metalice, zale, lac, si tot arsenalul, mi-am luat un blat de lucru si am inceput treaba.

De asemenea am citit sfaturi si tips-uri pentru modelaj si coacere de la alti pasionati de arta modelajului, si m-am apucat de treaba.

De 2 seri tot modelez si modelez, si ma tot gandesc la combinatii de culori, si forme.

Am inceput prin a exersa cu vechile mele iubiri: trandafirii.

Primii trandafiri abia scosi din cuptor:

De asemenea dragutele martisoare:
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu