miercuri, 12 februarie 2014

Cum dam finete lucrarilor din fimo si cernit.



       Am incercat lacuri de-a lungul timpului, am avut neplaceri, lacuri care se separau pe pasta, lacuri care se cojeau la cateva zile. Poate am gresit si eu cand le-am dat, nu stiu. 
       Cert este ca am descoperit un lac, care este, de fapt, lac pentru caroserie de masini, este sub forma de spray, si se gaseste in magazinele cu chimice, vopsea, feronerie. Este sub forma de spray si nici nu s-a cojit, nici nu s-a ingalbenit. Singurul sfat este ca, in momentul cand aveti metal sa il inlaturati. 
       De exemplu, florile care sunt puse pe ace de metal si sunt coapte asa, acoperiti metalul cu ceva cand se pulverizeaza spray-ul deoarece, se strica.

Puneti lucrarile pe o suprafata care nu se cojeste, eu folosesc o bucata de pal, doar pentru asa ceva, si lasati sa se usuce dupa o zi pe alta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu