miercuri, 19 februarie 2014

De ce fac eu "lucru manual"?



Cand am inceput sa fac articole hand-made, am avut intradevar ca scop cresterea veniturilor. Eram acasa in crestere copil, si am zis sa valorific timpul “liber” pe care il aveam cat dormea fata mea. Pe langa asta, m-au incantat extraordinar de mult lebedele facute din piese Origami.
Si m-am apucat de lebede, am descoperit pe urma ca pot face cercei din hartie, globuri de brad, incet incet am inceput sa command si margele. Ca si venituri a fost dezamagitor, incasarile erau mici, in perioade scurte (cand erau ocazii de cadouri), in schimb am descoperit ca este un mod foarte placut de a te relaxa.
Si astfel am transformat acest lucru intr-o pasiune. Imi place. Imi place sa ma joc cu culorile si cu formele diverse ale margelelor, perlelor si accesoriilor metalice, si mai am o bucurie: fetitei mele ii place la nebunie sa faca impreuna cu mine astfel de lucruri.

Cateva articole facute de mine in ultimii 4 ani:

Bijuuri


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu