miercuri, 12 februarie 2014

Continuarea unei istorii



Orice faci in viata, candva se va numi istorie! Sa o facem frumoasa pentru cei ce o vor citi!

Am inceput activitatea mea cu hand made-uri acum cativa ani. In ultimii 2 ani nu am mai facut nimic, din cauza lipsei de timp, ceea ce nu mi-a prins bine.
Dar la sfarsitul anului trecut am reinceput aceasta activitate, cu origami si bijuuri hand made.
Am dat comenzi mici de material, si am reusit cat de cat sa adun ceea ce imi trebuie.
Acum, vreau sa impartasesc cu cei interesati de subiect ceea ce intalnesc eu in aceasta activitate, ceea ce realizez si bucuria mea in urma a ceea ce iese din aceasta pasiune.

Asa ca.. sper ca acest blog sa ajute pe multi dintre voi, si sa va faca placere sa cititi postarile mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu